RSS

piese..puzzle..

26 Iun

59373

Am iar episoade in care ma enerveaza ca nu pot sa impac pe toata lumea. E super greu cand ai o familie care nu mai e familie (traiasca divortul) sa ii impaci pe toti. Asa nu imi place cand sunt prinsa la mijloc si mai sunt si stransa cu usa. Wtf, nu mai am 10 ani sa aleg pe mama sau pe tata, ce e rau ca ii vreau pe amandoi?? chiar si separati, ma descurc cu fiecare in parte, sunt mare(vorba vine). Dar nu, ca doar vb aia “ori e alba, ori e neagra”, nah uite, eu o vreau gri. Dar avand in vedere ca nu sunt artist, nu ma pricep la culori, la tonuri si atunci mai am de lucrat la capitolul asta. Oricm o scot eu la capat pana la urma, in cel mai rau caz, fug in lume…ha!

Din pacate exista doar o singura Adriana si nu e pt toti( nu ca m-ar vrea toti pt ei, dar fiecare persoana vrea o bucatica mai mica sau mai mare)….si fiecare vede numai partea care ii convine….. as vrea sincer sa ma impart in piese(dar care sa fie mici adriane, exact ca adriana in original) si fiecare piesa sa faca fericita persoana care vrea piesa, sa fie pe placul destinatarului si sa simta exact ce vrea acesta….sau sa se comporte cum vrea beneficiarul.

Ideea mea e ffff utopica, asa ca eu caut o cale de mijloc(pt ca nu imi plac extremele sau poate prea imi plac), ca intotdeauna, vreau echilibru …ce bine ar fi asa, dar de multe ori, trebuie sa alegem ori asa, ori invers, fara nici o cale de mijloc…..

Poate sunt egoista, dar as vrea sa aleg calea mea….stiu ca o sa fac lumea sa sufere, dar eu trebuie sa fiu importanta…e chiar asa de selfish daca ma gandesc la mine????? poate ca ar trebui sa le cer celor care vor adriane sa se gandeasca la ele si sa nu le faca sa sufere….daca tot zic ca le sunt dragi(pe diferite planuri)….asta cred k se numeste, indeed, egoism…so what????

Am prosttul obicei de a trai cu foarte mare intensitate si pt altii….traiesc pt mine(la maxim uneori) si mai traiesc si pt ceilalti…bad ideea…cum sa ma dezvat de vechile obiceiuri????…hmmm

Tema de casa: care e proportia corecta in care tb sa traiesc in locul altora si pentru ei….

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 26 Iunie 2009 în Draci negri!

 

Lasă un răspuns

 
