RSS

ding dong: amintire iesi de la pastrat!

25 Iun

8b10

  • Nostalgie de inocenta:

Sentimentele inocente nu imi dau pace…in loc sa ma maturizez, parca ma copilaresc tot mai tare….ceea ce imi vine in minte accm sunt acele amintiri incarcate de feelings extra inoffensive si puerile…Imi amintesc cand a ramas  langa mine sa imi vegheze somnul sau incerca sa ma trezeasca pentru ca eu eram “vesela” si nu vream sa ma ridic sa inkid usa in urma lui (imi era atat de somn, ca nu conta daca dormeam cu usa deschisa)…si m’a mangaiat pe par, pe obraji, iar eu ma simteam atat de mica si de protejata (si adormita). And then he kissed me on my forehead and toled me “kinder noapte buna”. I miss so much that kind of feeling…mi-e dor sa ma simt atat de protejata si in siguranta, poate mi-e putin dor si sa fiu protejata de el (desi la cat e de mic si plapand abia ar reusi sa protejeze o furnica).

Imi reamintesc si parca simt putin….when he hugged me, iar eu am adormit in bratele lui(ufff si iar eram “vesela”, ca numai atunci mi-e lene sa merg la mine acasa)…si I hugged him back…si am adormit….si ca prin vis he kissed me…dar era un kiss de prietenie, nu avea alte conotatii…pt mine cel putin(ca Ei is mai diabolici in general).

Acum cand citesc ce am scris mai sus ma ia cu ras..ahahah….feelingeala frate si dulcegarii cu carul…..dar eu nu le simt asa, de fapt acum nu mai simt, doar imi amintesc vag de acele sentimente…desi in definitv, poate a fost totul in my head, it was just my imagination…hmm…

  • Resemnare si tristete:

Parca, parca imi aduc aminte de vremurile knd ma simteam tare, tare alone….dar acum parca e mai altfeel…still alone am i, dar acum ma gandesc ca El e alone without me…si ma doare…pt ca stiu ca ce e al meu e pus de o parte, dar poate ca e sg si are nevoie de mine. Poate vrea sa ii vorbesc sau sa il hug, sa il ajut sa traiasca, sa isi gaseasca scopul pt care respire si ii bate inima…sa stie ca nu e singur…Cata bunatate pe mine, eu care vreau sa fiu singura si is anti relatie, ma gandesc la El, cel care e singur fara mine (har Domnului ca nu il cunosc!)

  • Realitate

Sunt un copil si daca o sa continuu in ritmul asta o sa devin un copil batran… Vorbesc fara logica sau sens, imi pierd timpul cu tampenii, cand de fapt as putea sa fac ceva productiv pt mine, pt omenire. Trebuie sa nu mai citesc atat de mult din carte mea despre Insula fantastico-paranormala din mintea Adrianei. Trebuie sa ma comport ca un adult, sa iau decizii, sa traiesc regulamentar ca dc nu ajung la arrest….si atunci nu e de bine.

P.S.: I look down at my feet, theyve been with me for years
I take one step for you and then two for myself
Oh, I need to be stronger
I need to be stronger ..

All the tears and the years in the palm of my hand
Do you think you can tell me whats wrong and whats wronger?
I need to be stronger

I want to twist in your arms
Like a snake thats been charmed
Like a baby newborn with his arms groping out
I would shout but theres always a song and
I need to be stronger

If I tell you I feel like a bird in the cold
And I need you to hold me?
I need you to hold me

P.S.2: poate imi fac o gaura in cap, sa imi drenez gandurile, nu de alta!

 

2 răspunsuri la „ding dong: amintire iesi de la pastrat!

  1. Anne

    26 Iunie 2009 at 08:40

    Superb

     
    • serrenis

      26 Iunie 2009 at 13:31

      hmmm..nush cat e de superb..cred ca ar tb sa fiu mai serioasa, dar nu prea reusesc…nu prea ma simt eu daca sunt altfel…poate cu varsta o sa capat experienta si nu o sa mai fiu asa de puerila 🙂

       

Lasă un răspuns

 
