RSS

ca sa vezi!

25 Iun

Eu sunt cam obsesiva de felul meu atunci cand ascult o melodie si imi super place…O asculta la modul maniaco-obsesiv..pur si simplu imi canta on and on, fara numar si partea fain(sau nu) e ca nu ma satur de ea, intensitatea nu scade. Din pacate acest lucru nu e tocmai bine, nici pentru mine, nici pentru cei din jurul meu(aici ma refer la fosta mea colega de camera care asculta si ea cu mine saptamani aceeasi melodie).

Acum noua mea obsesie muzica vine din lumea hip hopul(Omg!!!)…cine ar fi crezut??? eu una sigur nu. NU ascult acest gen pentru ca nu ma identific de nici o culoare cu melodiile….Si cu toate acestea am facut obsesie, nu pt o melodie ci pentru doua..ahahaha….

so..za 1 melodie

za 2 melodie

P.S.: ok, i admit, smth is definitely wrong with me

 
4 comentarii

Scris de pe 25 Iunie 2009 în Urechile ascultă

 

Etichete:

4 răspunsuri la „ca sa vezi!

  1. adizzy

    25 Iunie 2009 at 11:51

    am inceput sa ascult „din cauza” ta folk si am pe repete primavara incepe cu tine..dar totusi hip hop??!!

     
    • serrenis

      25 Iunie 2009 at 13:04

      dap, la fel ziceam si eu..cred ca i’m going…mad, maybe????

       
  2. Anne (www.annein.blogspot.com)

    26 Iunie 2009 at 13:48

    Toti patim asa, in functie de starea de spirit uneori asculti si reasculti o melodie la nesfarsit 🙂 O zi frumoasa iti doresc!

     
  3. serrenis

    26 Iunie 2009 at 13:59

    @Anne: la mine cred ca e grav, pt ca nu ma mai satur de melodie(o aud in cap knd sunt pe strada, la dus, cand dorm)..bine ca mai fac si pauze, dar mai rare…si partea tare e, zic eu, ca daca o reascult dupa un timp, imi place la fel de mult.
    *de ce eram eu asa de speriata era ca sunt melodii hip-hop(nu am nimic cu genul, dar nu ma definste, cum ziceam).
    *oricm am facut alta obsesia acum, de fapt is cam 3(ceea ce e bine ca nu mai e una sg, mai variez).So:
    1.http://www.youtube.com/watch?v=Ee1TkygONOk
    2.http://www.youtube.com/watch?v=ELRD8ZMYmrA
    3.http://www.youtube.com/watch?v=-BPz9SqYxmE
    P.S.: o zi frumosa, fara nori, cu soare(dar nu prea mult) iti doresc si eu!

     

Lasă un răspuns

 
