RSS

am i normal???

25 Iun

a906

and my heart goes boom….as vrea sa pot sa spun macar went boom, dar din pacate nu pot afirma asa ceva 😦

Se pare ca ceva nu e in regula cu mine sau ceva nu e in regula (nu neaparat cu mine). SE spune ca, cu cat cunosti o persoana mai bine, cu atat ar trebui sa o iubesti mai mult…hmmm…la mine cred ca e invers, iubirea isi pierde din intensitate si de cele mai multe ori nici nu devine iubire(aici ma refer la iubire pt un posibil iubit)…si nu accept ipoteza  ca „inca nu l-ai intalnit pe the one” si de aceea simti asa legat de ceilalti.  Am incercat, la un moment dat chiar i had someone in my mind, almost all day long, dar dupa un timp, i let him go…relatia s-a racit, am devenit amici(ceea ce e ok for me), dar nici la capitolul asta nu mi-am invatat lectia se pare. Dupa ce, sa zicem ca ai inceput sa tii la un El si apoi nu mai va manifestati „afectiunea” ca iubiti, ci ramaneti amici, logic ar fi sa iti bata inca inima(putin ca o nebuna) cand te gandeti la El sau cand te vezi, vorbesti cu el sau macar asa un mic fior, ceva…si astea ar trebui sa tina ceva vreme. La mine nu a tinut, as fi vrut sa ma doara inima la propriu la gandul ca e langa mine si nu il pot atinge, ca ii vorbesc si nu il pot imbratisa, ca face parte din  viata mea, dar nu avem un viitor….kkkt…eu, in schimb, nici macar nu mai simt nevoia sa ii vorbesc, incep sa il simt strain…nici macar nu mai vreau sa invat lucruri noi de la el ( Din pacate, cam pe criteriul acesta aleg sa aprofundez o relatie de orice fel cu cineva , trebuie musai sa am ce invata pentru ca eu sunt o faptura neterminata)… prea putin imi mai pasa. Altadata, il chemam cu gandul si venea…sau pur si simplu simteam ca o sa vina si chiar venea(fenomene paranormale, hehe). Acum, nimic…si ma simt trista pentru ca asta dovedeste ca nu sunt in stare sa SIMT…si asta, da, asta ma doare. Ma doare pentru ca eu iubesc ( de cela mai multe ori) oamenii, culorile, tot ce e fiinta si nefiinta, dar la capitolul „sa iubesti un iubit” sau „sa iubesti un El”  sunt varza.

Poate de vina pentru faptul ca nu reusesc sa iubesc un El e subconstientul meu (ce bine ca arunc vina in alta parte) care imi spune ca e mai bine singur.Bineinteles ca sunt de acord cu el, dar asta nu inseamna ca neg posibilitatea de a ma indragosti, ca doar asta e traseul omului: se naste, creste, se indragosteste, isi gaseste o pereche si face copii, ah, si apoi moare (asta e cam in esenta, ca mai dezvoltat poate nu e chiar asa).

P.S: trebuie sa iau masuri pentru ca am tendinta de a exagera…

 
3 comentarii

Scris de pe 25 Iunie 2009 în Numai cu şi despre

 

Etichete:

3 răspunsuri la „am i normal???

  1. pacu

    24 Noiembrie 2009 at 16:02

    gandesti ca cineva cunoscut mie…:-<

     
  2. serrenis

    24 Noiembrie 2009 at 16:19

    hmmm…sunt mai mulţi ca mine???? interesant….

     

Lasă un răspuns

 
