RSS

how retard is that???

17 Iun

CAY749UV

M-am tot framantat eu sa inteleg de ce sunt asa de neindemanatica uneori si fac o multime de stupid things. Nu am aflat raspunsul, dar mi-am realizat o lista cu ” minunile care mi se intampla”. Iata cateva exemple:

  • Din categoria „retard

1. In febra ce s-a iscat in jurul „minunatei” mele licente si eu ca tot studentul tamp  vreau sa fac o lucrare buna…nimic nou sub soare pana aici, eh, dar trebuie sa existe un dar ca altfel nu se poate. Oare retardata de mine reuseste sa dea cu bata in balta??? Oh da. Frumusel primesc un mail de la proful de licenta cu modificarile pe care tb sa le fac, iar eu ca un copil sarguincios ce sunt ma apuc de treaba si muncesc de imi sar capacele. Ii trimit produsul final si astept….ma mai si enervez ca nu primesc raspuns in timp util. Cand primesc indicatiile necesare SURPRIZA: adriana a tr domnului prof. documentul nemodificat(ahahahah), facandu-l astfel pe dl prof. sa isi piarda vremea. Mai mult, chiar ii scrie un mail in care ii spune ca a facut modicaficarile cerute si ca asteapta noi directiuni….so How retard is that?????

  • Din categoria „e in fata mea, dar nu il vad- miopie/hiperprezbitism”

1. Recent am iesit pe strada cu tricoul pe dos si invers, adica avea eticheta in fata…nici nu m-a vazut o gramada de lume, deloc.

2. Apoi in graba mea spre baie, am confundat-o cu o camera si era cat pe aici sa dau buzna la cine stie cine.  bineinteles  baia era la 2 pasi, dar trebuia sa intreb pe cineva unde e baia, fain, asa-i?

3. Cand mi-am schimbat caminul, in primele luni(omg) ajungeam din cand in cand la etajul 3 in loc de 2, unde imi era camera.

4. adriana in fata spitalului judetean intreaba un trecator: nu va suparati, unde e spitalul judetean??? ahahaha.

  • Din categoria „daltonism”

1. Pentru mine tramvaiul 8  =tramvaiul 3, am  compostat biletul o data si apoi am coborat repede ca am descoperit ca e tramul gresit.

2. Era cat pe aci sa incerc sa deschid o camera care semana perfect cu a mea, numai ca era cu un etaj mai jos :). scuza avea acelasi numar, dupa ochiul meu.

3. Circumvalatiunii, Giroc, Sagului=acelasi lucru sau p undeva prin zona

4. Linda= Monica

  • Din categoria „hai5 & co.

1. Trimit la toata lista de contacte friend request. Oare aveam si profi in lista??? chiar si Centrul Cultural Francez a primit o cerere. Ce fain era daca primeam si accept…ahahah

2. Send mail unei persoane care nu o cunosc oficial, importanta persoana si nu scriu nimic la subject ( sigur o sa imi citeasca mailul). Asa am invatat la scoli, ca trbuie sa captez atentia interlocutorului.

3. Sms persoanelor care nu imi stiu numarul sau sms de pe alt numar fara sa ma semnez ca doar cine imi primeste textul are puteri paranormale si e pe aceeasi lungime de unda cu mine (stie de la cine primeste sms)

Tema de casa:  scotocit „minunatii” si notat pe foaie sa ma laud, nu de alta!

 
4 comentarii

Scris de pe 17 Iunie 2009 în De plânsul râsului

 

Etichete:

4 răspunsuri la „how retard is that???

  1. Ioana

    17 Iunie 2009 at 02:23

    You’re funny, puf ;)). :*

     
  2. adizzy

    17 Iunie 2009 at 10:16

    linda=monica thats the best :))) si aia cu licenta trimisa nemodificata las draga ca eu am printat aia nemodificata adica am avut atatea variante pe desktop ca tot pe aia nemodificata am printat :)) in fine …da ur funny and thats why we love u 😀

     
  3. serrenis

    18 Iunie 2009 at 18:55

    @adri: i know. ma bucur … macar restul sa se simta bine, daca eu nu reusesc…sper ca ai ras cu mine, nu de mine…:)
    @puf:macar de as fi funny tot tp…

     

Lasă un răspuns

 
