RSS

chilling…

14 Iun

like always if a have friends around i’m chilling…. ce bine ca s-au inventat prietenii…desi citeam intr-o carte si se zicea cam asa: prietenii nu telefoneaza in fiecare sec. pt a sti dc te-ai sinucis sau dc vrei sa iesi…telefonul suna cand nu esti sg si cand ai o viata frumoasa…„. probabil de multe ori asa se intampla, dar de multe ori poti foarte bine sa ii suni tu atunci cand esti singur(nu ar trebui sa existe reguli neaparat)…Anyway, eu sunt friends addicted si dap, i just talk and walked with one and i’m…well, se pare ca imi revin….ce imi place la friendu’ asta e ca nu trebuie neaparat sa vb despre „baiurile” mele…adica ne vedem si daca simt nevoia sa ii vorbesc despre ce ma supara ok, daca nu si mai ook….si tot timpul ma binedispune( nu in mod intentionat)..

Din pacate, insa, nu am asa de multi friends apropiati, cunosc lume, ma vorbesc cu lumea si chiar imi place, dar nu prea reusesc sa leg prietenii mai stranse…mai ales cu boys. Ii ziceam odata unui friend ca eu nu mai vreau relatii, iubiti, ci doar amici cu carul…ei bine, acest lucru mi se pare putin cam dificil. De ce??? pt ca eu am impresia ca sunt ca fetele si ma comport ca atare, adica sunt foarte deschisa, nush, imi place sa le port de grija, sunt atenta cu ei sau pur si simplu ma comport normal(din punctul meu de vedere) , dar de cele mai multe ori ma interpreteaza gresit..uffff…putina atentie sa le acorzi unora, ca imediat te sufoca si cred ca, de fapt, te dai la ei…god!!! sick people…

So, eu tot incerc sa inteleg los hombres, dar mi-e asa de greu, la scoala ne ziceau ca suntem doua culturi diferite si de aceea ne intelegem greu, dar chiar asa??? si in plus, mai nou intre culturi exista dialogul intercultural, so…nu e imposibil nimic…deci ar trebui sa nu imi pierd speranta???

Tema de casa: sa imi aleg prietenii mai bine si sa ii pastrez pe cei pe care ii am!

images

 
Un comentariu

Scris de pe 14 Iunie 2009 în Fără categorie

 

Etichete:

Un răspuns la „chilling…

  1. Ioana

    15 Iunie 2009 at 15:04

    Cunosc sentimentul prea bine :))).

     

Lasă un răspuns

 
