RSS

draci negri, rosii, de toate culorile!

13 Iun

M-am saturat pe bune!!! Acum am un acces de furie cum nu am mai avut demult, eu fiind calma usually…Imi vine sa sparg tot din jurul meu…noroc ca sunt sg in camera, daca as fi cu cineva cred ca l-as bate….uffffff…inspira, expira adriana..hai…unu, doi, trei…..

Tot incerc sa inteleg si nu reusesc…oi fi eu mai retard de felul meu poate. Deci, ca tot omu, am trecut si eu printr-o despartire, m-am/ne-am hotarat sa pun/punem punct. Nimic mai simplu(ahahaha)….ok..fiecare isi vede de viata cum poate mai bine…de vorbit nu prea vorbim(ca deh, orgoliul e mare)..pana cand, dupa o per de timp, El se vede singur si vrea inapoi ce avea…hopa, ca nu merge asa…si i-am explicat cat de bine am putut(am facut apel la toate tehnicile de pr, persuasiune, tot, tot, tot)…..si a inteles(credeam eu)…..am fost chiar de acord sa ramanem amici(in limita bunului simt). Regula nr unu era: nu mai imi spui cat de mult ma iubesti si cat de mult ma vrei inapoi. Asta pt ca nu poti sa vrei o persoana sau sa o mai iubesti dupa ce nu ai mai tinut legatura cu ea mult timp( nu o mai cunosti), ce iubesti tu e persoana care ERA langa tine, iubesti o amintire, nu o realitate…parerea mea….   Adriana ca proasta, cade in plasa…si pe deasupra mai se simte si vinovata ca El nu e ok, ca sufera, dar macar atata demnitate isi pastreaza si nu se intoarce la El…dar o doare si ar vrea ca el sa fie fericit…alaturi de altcineva…

Cum poti sa spui ca iubesti o persoana si ca vrei ca ea sa fie fericita si ca ai face orice pt asta cand, de fapt, tu numai la tine te gadesti???? Oare am cerut prea mult cand l-am rugat sa se gandesca si la ce vreau eu..adica liniste…nu vreau sa mai aud nimic legat de ce a fost intre noi( a fost si gata!). M-am saturat ca ceilalti sa faca sau sa zica nush ce pt ca asa e mai bine pt mine, ca, de fapt, ei stiu mai bine ce simt eu, in timp ce eu nu stiu. Oaw, am nevoie de ajutor si eu nu stiu. Is tampita si nu stiu sa cer cand am nevoie.Il vreau inapoi si il mint cand ii spun ca nu il vreau… Cum???? HEY??? Lasa-ma pe mine sa hotarasc ce vreau si mai ales, EU, doar Eu stiu mai bine cum simt, daca simt, bla, bla….

Innebunesc de-a dreptul!!!!! atentie, El nu intelege de acum nu il mai iubesc, ca doar in trecut il iubeam????hey…oamenii se schimba, iar sentimentele ce sa mai vorbim…ok, ai iubit o persoana, poate o mai iubesti, dar poate nu cu aceeasi intensitate…sau poate o iubesti, dar relatia c’est finie…nu mai merge….ce e asa de greu de inteles…doare, asta e adevarat, dar ….

In plus, m-am saturat sa fiu eu mama ranitilor…daca lui ii e greu si nu mai poate fara mine, ce se gandeste??? ia sa ii spun ca doar ea nu are alte probleme….desi ea mi-a spus nu o data sa nu mai vb despre subiectul asta, dar eu sunt incapatanat si nu vreau ca ea sa fie nefericita….de aceea tin cont de dorintele ei..da…fix, pix(plus continuarea)…totul se invarte in jurul lui…ce-i pasa lui??? daca el a reusit sa isi expuna pct de vedere, ca El sufera, bla, bla…nimic nu mai conteaza..lumea trebuie sa faca astfel incat lui sa nu ii mai fie greu…grow up!!!!! NU totul se invarte in jurul nostru, asa cum am vrea fiecare!!!!!

…………..VREAU UN SAC DE BOX………………..

P.S.: sa imi bag pana de mai vreau o relatie serioasa…in veci..singura sa raman 4ever!

P.S2: urasc sa mi se atribuie cuvinte, sentimente ce nu imi apartin! Urasc intrigile proaste!

CAPRZEQ5

 
5 comentarii

Scris de pe 13 Iunie 2009 în Numai cu şi despre

 

5 răspunsuri la „draci negri, rosii, de toate culorile!

  1. adizzy

    13 Iunie 2009 at 14:10

    hugs…

     
  2. Susana

    13 Iunie 2009 at 23:44

    :))) Aceeasi poveste, alte personaje… Si inca mai sustin sus si tare ca nu sunt egoisti (despre barbati e vorba, of course). Haaah!!! Am trecut si eu recent prin asa ceva. N-a fost prea frumos… Thank god it’s over.
    The best thing to do: lasa-l in pace, si uita ca exista. Sterge-l din agenda de tel, din lista de mess, da-i ignore peste tot, o sa ii treaca lui. Bine ca la plans de mila se pricep, nenorocitii… Si cu noi cum ramane??
    Are mama o vorba: „Pe cine nu lasi sa moara, nu te lasa sa traiesti”.
    Multa putere sa treci peste iti doresc. It’s gonna be okay, think pink!!!

     
    • serrenis

      14 Iunie 2009 at 00:18

      m-am gandit de nush cate ori la varianta cu ignore him and i did, but..apoi nu ma lasa sufletul sa o fac(nu pt ca il vreau inapoi, ci pt ca vreau sa ii fie bine)…proasta de mine incearca sa impace pe toata lumea uitand de mine…oricm eu vreau sa il las si il las, dar ma lasa el pe mine????
      sa stii ca din punctul meu de vedere am trecut peste(cred) si pana mai ieri eram ff optimista(kiar daca pink it’s not my colour:))…
      ms pt incurajare!!!

       
      • Susana

        15 Iunie 2009 at 13:51

        Asta crek ii al 5-lea caz de genu asta pe care il intalnesc. Dupa multe luni de scarmanat creier, nervi, si antidepresive, am ajuns la concluzia ca asta e un fel de santaj emotional din partea lor. Probabil ca in orgoliul lor masculin se simt invinsi, si atunci recurg la siretlicuri din astea, sa echilibreze balanta. Ma gandesc ca cineva care nu te poate avea, si te iubeste foarte mult, ar prefera sa se resemneze si sa sufere in tacere, decat sa iti faca tie rau prin actiuni de genul asta. Asta demonstreaza un egoism exagerat, nu dragoste adevarata. Nu se pot obisnui cu idea, si pun totul in carca noastra.

        Imi aduc aminte de cineva care spunea ceva de genul „Daca ma parasesti, o sa ma arunc in fata trenului”. Si dupa un an, ce sa vezi… si-a gasit o gagica de teapa lui, fain frumos, era fericit, n-avea nici o treaba.

        In fine, nu mai lungesc povestile. You get the point…

        Incurajari anytime, dear! we’re girls, tre sa ne sustinem reciproc!! Hugs!

         
  3. Ioana

    15 Iunie 2009 at 15:02

    Puf, o sa fie bine. E un egoist si jumatate si nu te-a pareciat cum ar fi trebuit. Nici pe sfert. Meriti sa fii iubita pe masura ta. >:D<

     

Lasă un răspuns

 
