RSS

hard stuff

06 Iun

Cum se mai pot schimba lucrurile…ma gandesc uneori ce multe s-au schimbat în viaţa mea în decurs de un an…ufff…şi câte se mai schimbă sau urmează să se schimbe….şi prin câte stări am mai trecut…că doar îs om…ahahha

De la iubire mare…am ajuns să nu mai vreau relaţii serioase…nu mă simt capabilă, nu mai am energia necesară şi mi-e frică să nu se ajungă la acelaşi lucru…apoi mai e persoana…eu pe toţi iî vreau amici, pe niciunul iubit(asta e cam trist pt că am păţit de cîteva ori ca ei să aştepte mai mult decît amiciţie de la mine şi atunci…greutate mare pe inima şi capul meu)..

De la o familie cât de cât normală(mă rog, să zicem suportabilă)…am ajuns la jumătate de familie…am trăit să trăiesc şi eu divorţul..hmm…asta numai în filme vedeam….

De la un tată cu care nu puteam să schimb două vorbe fără să mă cert(nici acum nu s-a schimbat mult situaţia)…la..god…sufletul ma doare…sa il compatimesc şi să plâng pt el….cam trist(pt că aici e vb despre şantaj emoţional şi de persuasiune psihologică, iar eu ar trebui să ştiu cel mai bine asta)…în fine….

De la un plan bine pus la punct(cât de cât) în ceea ce-mi privea viitorul profesional(scoli, job), sentimental (nu chiar marrige)…..la….god, ce fac cu viaţa mea, în ce direcţie o apuc??

De la casa mea, adresă stabilă în buletin…la habar nu am unde o să stau…iar legat de adresa de buletin(în curând nu o să mai fie pe numele meu)….app de nume(pe care il am de la tata)..hmmm..oare o sa renunţ şi la ăla??

Poate e mai interesant aşa….

Oricm eu nu îmi plâng de milă, nici într-un caz…ziceam odată: duc cât mi se dă, poate chiar mai mult. Deci, capul sus şi curaj fraţică!!!!qw9

 
Un comentariu

Scris de pe 6 Iunie 2009 în UnA, altA

 

Un răspuns la „hard stuff

  1. adizzy

    7 Iunie 2009 at 00:20

    lasa ca o sa fie bine o sa vezi…adica eu incerc sa ma conving ca va fi bine cumva deci na…oricum nu esti singura…

     

Lasă un răspuns

 
