RSS

imi revin…

03 Iun

3239Desi nu am inceput cu dreptul…Azi m-am hotarat sa mai incerc sa citesc(lucru care tot tp ma scotea la liman) si am mers la biblio sa imprumut si eu o carte. Toate bune si frumoase, stiam numele cartii, autorul, cota, tot tot tot…chiar si sala unde trebuia sa merg….dar retard me am intrat fara sa bata la usa. Pentru asta merit o bataie buna, cum sa intrii undeva fara bati la usa???vai de mine….noroc ca persoana care era acolo a fost tare draguta, m-a si chemat maine sa imi caute o alta carte pe care am cerut-o, mi-a si completat o parte din fisa….si nah, cand am plecat i-am urat o zi buna(sper ca nu i-am stricat-o eu prea tare)….

Cu cartea in mana m-am oprit pe o banca in parcul central 🙂 …si am inceput sa citesc….soare, cer albastru si o carte care m-a prins de la primele pagini…ce mai puteam sa cer??? dap,oficial mi-am revenit, iar iubesc…nu ma mai simt empty…

Revenind la carte….Dimineata iubirii se numeste, de George Sovu. Nush daca e buna sau nu, dar am vazut ca a aparut in 1987(semn nu alta). Plus ca eu nu is cu love si din astea(mai ales in ultima vreme), dar legat de autorul asta am mai avut o coincidenta cu o carte(aparuta in anul in care s-a nascut un friend, iar titlul avea luna lui de nastere) …pacat ca nu am facut rost de carte inca 😦

Dupa cum e la inceput, cartea aduce a ceva poveste de dragoste(poate e timpul sa ma aplec si eu asupra acestui capitol), dar mi-a adus aminte de bunici, de bunicul meu(apare un bunic acolo care mi-a dat de gandit). Mi-am adus aminte de bunicul meu si ma gandeam ca poate asa ar fi fost si el(ca bunicul din carte) si m-am bucurat de faptul ca am avut ocazia sa il cunosc(putin ce-i drept) si sa il tin minte(unii nu au norocul sa ii mai tina minte pe bunici sau sa ii cunoasca)… Apoi am descoperit un baiat care acum invata ce e viata(si parca m-am vazut pe mine, eu inca invat) si dap se indragosteste. Un mic fragment din cum vede el viata :” asa ajut eu florile sa vina pe lume: le mangai cu ochii si cu sufletutul si le dau binete in fiecare zi.Pana le mut de tot in sufletul meu!Macar pe dinauntru sa ramana flori daca pe-afara sufla vantul si scutura ingalbenitele frunze”.

Cam 20 de pag am reusit sa citesc ca a venit ploaia..hihi….si am mers prin ploaie pana acasa…am facuut-o si pe asta.Vai si cum mai cadeau stropii de ploaie si erau reci si sufla vantul si era frig, dar eu ma simteam bine…zici ca ma plimbam in plina zi senina…Parca ploaie spala tot ce era fara sens, gandurile ne-bune care nu mi-au facut nici un bine zilele astea.

Acum e timpul pentru socializat cu lumea, later la citit cu mine…de abia astept( nu citesc acum de frica sa nu termin prea repede cartea).

P.S. Incep sa imi fac temele de casa si am decoperit un nou nume frumos: Dragos

 
3 comentarii

Scris de pe 3 Iunie 2009 în Fără categorie

 

Etichete:

3 răspunsuri la „imi revin…

  1. Fille Du Vent

    6 Iunie 2009 at 10:25

    Si eu ar tebui sa fac la fel :-<… I need boooks!

     
  2. serrenis

    6 Iunie 2009 at 10:27

    numai vezi ce carte iti alegi, sa fie una optimsta :). ce am citit eu e ceva poveste de love, dar e super frumoasa…hihi…poate o sa scriu putin despre carte sa iti faci o idee 🙂

     
    • Fille Du Vent

      6 Iunie 2009 at 10:29

      Uhum!:)

       

Lasă un răspuns

 
