RSS

hai sa ma plang…

02 Iun

avatare (26)So..nu imi place sa ma plang, dar sincer nu trec printr-o perioada tocmai roz(macar de mi-ar placea culoarea)…nush de ce ma simt ca ultimul si cel mai nefericit om de pe pamant…si nu prea am motive sa ma simt asa…hmm..

Una dintre problemele mele este ca nu mai vad sensul lucrurilor, al vietii, nimic nu ma mai atrage, nu ma entuziasmeaza…nici macar lucrurile simple(dupa care ma dau in vant). In general incerc sa nu ma plang(si asa se plang ceilalti destul), dar acum nush ma simt asa de pierduta, am impresia ca nu pot conta pe nimeni si nici macar nu e adevarat(dar eu ma simt hopeless si empty inside)…ma simt singura si in aceasi tp nu pot si nu vreau sa stau in preajma oamenilor si cel mai grav e ca ma simt fara vlaga…..din nou….si asta e o lipssa de energie interioara, parca nu mai am putere sa „traiesc”, sa lupt….

Eu nu sunt asa, mie imi place sa traiesc, adica sa inspir, expir,sa iubesc soarele, florile, mamarutele, oamenii, muzica, absolut tot si tot tp caut partea buna a lucrurilor rele….si ii multumesc lui Doamne Doamne pt tot ceea ce am primit si profit de fiecare zi(mai mult sau mai putin)….dar acum, acum nu mai vreau nimic, imi e egal daca primesc sau nu…nu vreau sa zic ca imi vine sa imi iau zilele sau ca totul  e urat si ca viata nu merita traita, dar pur si simplu ma simt un pion care nici macar nu e dirijat de stapan, simt ca ratacesc aiurea fara sens….simt ca nu fac nimic productiv(nici pt mine, nici pt umanitate) si nici macar gandul asta nu ma trezeste din starea mea….mi-e tot una….

Si cel mai naspa e ca toate cate mi se intampla nici macar nu sunt asa de grave. De pilda, licenta: si ce daca platesc 8mil si nici macar nu o iau?…cu masterul: si ce daca nu intru unde vreau? iar cu viitorul meu job: pot sa fiu si somer cu diploma, nu?

Tema de casa: to wake up!!!

 

Etichete:

Lasă un răspuns

 
