RSS

There’s no use…

27 Mai

ieri am primit o super veste….ca nu se mai da examen de licenta, ca se va sustine doar lucrarea si apoi va fi trimisa la Bucuresti pt a fi corectata….so fa so good….super fericita am fost, era cat pe aci sa ies la baute si sa ma imbat…ahahaha…..
…bine ca nu am facut-o, ca se pare ca exista si o veste proasta foarte….trebuie sa platim licenta(huh???) si nu oricat ci 800 ron adica in bani vechi 8 milioane…..omg!!!!!!!!!!!! so, daca as avea parinti care nu castiga decat salarul min pe ec ma intreb????de unde as putea eu sa platesc suma asta???? logic, ca student fiind, nah nu prea lucrez ca am zis ca nu imi iau job sa merg la scoala sa invat, alea, alea…..deci recapitulam, eu student, fara job, fara bursa, fara parinti care castiga bine…cum fac rost de atatia bani????si in plus nu imi garanteaza nimeni ca o sa iau nota maxima la licenta(poate nici nu iau nota de trecere)…hmmm….
Har Domnului ca sunt o norocoasa sa am a fam(jumate) care ma sustine si nah, o sa imi dea bani ca nu au ce sa faca cu mine……dar ma gandeam ce as fi facut daca nu as avea o sora care sa imi spuna ca ma bate daca nu imi termin sc si ca imi da ea bani????? as fi incercat sa ma angajez, dar tp e scurt si abia dupa o luna se da salariul…care nu ar fi fost suficient oricm…..so….
….ceea ce as fi putut sa fac: sa nu dau licenta logic, ca nah, sa jefuiesc o banca, it is not my style….
mda…halal incurajare pt tineri sa studieze…..
P.S.: chiar daca jum mea de familie ma sustine, tot mi-e jena sa fiu ajutata de ea, asa sa primesc de’a moca…..

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 27 Mai 2009 în Draci negri!

 

Lasă un răspuns

 
