RSS

Get the party started!!!

01 Mai

1f96

Da fix(pix…., cum zic niste friends)….diseara e mare kef mare….la mine mare kef de nimic…ahahaha….trebuie sa ne gatim fratik, toace, tzoale, machiaje, freze, kkkturi….ca doar e banchetul…….divin de-a dreptul…..
Nu inteleg ideea asta…bine , intr-un fel trebuie sa fie o atmosfera mai formala si bla , bla…..dar pe de alta parte, ideea e sa ne reunim toti colegii cu profii(care vor) asa pt ultima data, sa ne luam ramas bun, cacaturi de astea, nu????…..si pt asta nu iti trebuie formalitati ca doar suntem colegi, cica 3 ani am „convietuit” la scoli impreuna….deci ar trebui sa ne simtim bine, asa ca pt o ultima data……de fapt, sunt convinsa ca o sa ne distram de minune in rochiile alea stramte sau prea scurte sau care nu stau nici cum cum am vrea noi, iar frezele o sa ne lase sa stam linistite toata seara( vai ca mi s-a stricat un cartliont, of ca nu imi sta bretonul!), iar la capitolul incaltari, mai are rost sa zic ceva????? ahhahahah……o sa putem sa ne dezlantuim pe tocurile alea insipide, majoritatea dintre noi nu le purtam de obicei si stam ca pe picioroange pe ele…dar asta e farmecul, asa-i???? iar suntem frumoase….kkkt…..de parca in niste tenisi, baleri si niste rochite mai sport sau in haine in care ne simtim comod nu s-ar putea……….atunci da, ar fi un kef pe cinste…. ca sa nu mai zic ca …de fapt mai bine nu mai zic nimic ca am zis destule….
Ce sa zic eu???? nici treaza nu stau bine pe tocuri, ca oricand e sansa sa cad de la etaj(adica sa cad de pe tocuri), d”apoi daca nu sunt treaza????????? AHAHAHA….
Dar ce sa fac?? ma conformez si imi puin masca…..desi nu o sa ma simt deloc in largul meu in hainele alea, cu freza curului , dar astea sunt regulile si cum eu traiesc de fff multe ori dupa reguli, ma conformez…..

P.S.: prietenul oamenilor necajiti, alcoolul, si niste picioare desculte sper sa ma ajute sa make it trough the wilderness….ahahaha

 

Lasă un răspuns

 
