RSS

Melancolie…folie…olie..ie..e…

26 Mar

4fb4

Hmmm sau hash mmm…cum zic eu…..ce ciudat e cand anumite lucruri like melodii, formatii, oameni, etc iti pot trezi sentimente pe care credeai ca le-ai uitat sau peste care crezi ca ai trecut….
Acum am parte de momentul meu de melancolie( chiar daca nu e tocmai deplin pentru ca nu sunt sg in „cutiuta de chibrituri”) si il traiesc, il simt, il inspir, il expir…..
IMi aduc aminte de ceea ce imi amintesc melodiile pe care le ascult…sunt melodii de vara, de soare , de bucurii, de prietenii…..si suspin, nu pentru ca nu mai pot de greu ci pur si simplu asa imi vine(poate din instinct)…si surad pt ca imi dau seama ca am avut norocul sa traiesc acele lucruri, sa simt acele sentimente si a fost al naibii de bine…hehe….si mai ma bucur ca pot sa fiu melancolica.
Asta imi dovedeste ca nu am uitat ce am simtit atunci, cum e sa simti si cel mai important, daca si acum simt la fel, asta inseamna ca am simtit cu adevarat si ca a fost pe bune :))
NU e melancolie bolnava, e melancolie folie…ie..e…
P.S.: simple things ….should matter

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 26 Martie 2009 în UnA, altA

 

Lasă un răspuns

 
