RSS

Optimism si stare de bine!

07 Mar

3c5e

Hmm..ce vreme schimbatoare….uffff..ieri fffff frumos, soare pe toate fronturile, azi, fff urat, trist, ploaie cata vrei si nu vrei…ce sa ii faci???
DAr e nice knd ai friends si cand ii mai si simti alaturi si cand is ok, e fff frumos….
Eu nush ce sa zic de multe ori, de multe ori fac tot ce nu trebuie, lumea ma interpreteaza gresit si numai de suferit am….dar nu am ce face(nush daca vreau sa schimb ceva)…. oricm eu iau ce e mai bun si mai frumos si chiar daca nimic nu mai e ca la inceput, cel putin is recunoscatoare pt ce am avut, pt clipele frumoase, in care m-am simtit eu insami si m-am simtit bine in companie….
Deci azi, avem capul sus de tot si ne rugam pt friendsii care nu sunt ok!
P.S.: Doamne ajuta!

 

Lasă un răspuns

 
