RSS

fara vlaga…

05 Mar

UFFFF!!!!!!!!! nu mai am pic de energie in mine…nu ma simt in stare sa fac nimic…
cel mai tare ma doare atunci knd vreau sa imi ajut prietenii….si nu reusesc…..adica eu incerc sa fiu acolo pt ei, dar cateodatada pur si simplu obosesc…ma straduiesc prea mult sa fac sa fie bine….si kkt….k tot gresesc…
A fost un weekend bizare….a venit puf la mine,, m-am super bucurat ca nu am vazut-o demult, insa am am fost sad….nush de ce…adica ea zicea inainte sa vina ca vrea party si sa se distreze..iar cand a venit, a fost fff obo…si nu a avut kef de nimic….eu ca proasta tot incercam sa o scot crezand k de fapt asta vrea…..daca imi zicea de la bun inceput ca nu se asteapta la nimk palpitant sau special poate nu ma strsam asa si lucrurile erau mai ok…
O alta kestie ciudata…mai faceam remarci nu neaparat rele, dar erau interpretate asa….
e greu si am obosit……
P.S. toate se aduna la un moment dat!
MD-14

 

Lasă un răspuns

 
