RSS

Touché, touché…

02 Mar

9346

 

Oh daaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!! A best day eva’….heheheheh……

Astazi am fost copilul care a primit acadeaua mult dorita…kiar ca m-am simtit ca un kinder…

Si cata fericira imi aduce putin de soare :))) …ah da si sa nu uitam ca azi(ieri) a fost U nu Martie Martisor….

Nelu imi zicea ca trebuie sa primim mărţi, iar eu sincer nu prea mai simţeam farmecul si magia zilei(la un moment dat nu mai simtim cu aceeasi intensitate lucruri ce nu demult aveau din plin)…

Si uite asa my day was a Martisor day, hihi…. am fost placut surprinsa de friends, de mai putin friends…de oameni despre care nici nu imi imaginam ca ma vor surprinde…..si ….i’m smiling…like a child…

Si am dat hugs si kiss, nu doar am primit(mamarute sa imi ajunga pe tot anul)….

 

P.S. : a vazut si ochiul meu pe PHOENIX!!!!!!!!!!! my firs real concert!!! Pastram numai ceea ce a fost frumos :))

P.S.2: Grand Torino, sad, real and a tru movie!

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 2 Martie 2009 în Urechile ascultă

 

Lasă un răspuns

 
